Procter & Gamble i VW Busy wspólnie promują chipsy
„Get That Festival Feeling” to hasło promocyjne letniej kampanii, które razem z Volkswagenami Busami promuje chipsy Pringles.
Wybranie VW z pewnością nie było przypadkowe. Promocja chipsów skierowana jest w szczególności do ludzi młodych, którzy za chwilę będą żyć w wakacyjnym klimacie, a Volkswagen Bus (zwłaszcza starszy rocznik) idealnie wpisuje się w założenia kampanii będąc jej charakterystycznym wyróżnikiem, tzw. key visual.
Fot. Nikolaj Georgiew/Volkswagen
R e k l a m a
Cztery samochody zostały specjalne przygotowane i po za identycznym kolorem nadwozia (biało-czerwony) posiadają dużą paczkę chipsów na dachu.
Fot. Nikolaj Georgiew/Volkswagen
Firma Procter & Gamble jest kolejną, która w kampanii reklamowej/promocyjnej wykorzystuje samochody klasyczne, więcej firm i przykładów z rynku polskiego tutaj.
Źródło: Volkswagen