Procter & Gamble i VW Busy wspólnie promują chipsy

„Get That Festival Feeling” to hasło promocyjne letniej kampanii, które razem z Volkswagenami Busami promuje chipsy Pringles.
Wybranie VW z pewnością nie było przypadkowe. Promocja chipsów skierowana jest w szczególności do ludzi młodych, którzy za chwilę będą żyć w wakacyjnym klimacie, a Volkswagen Bus (zwłaszcza starszy rocznik) idealnie wpisuje się w założenia kampanii będąc jej charakterystycznym wyróżnikiem, tzw. key visual.

Fot. Nikolaj Georgiew/Volkswagen

Reklama

Cztery samochody zostały specjalne przygotowane i po za identycznym kolorem nadwozia (biało-czerwony) posiadają dużą paczkę chipsów na dachu.

Fot. Nikolaj Georgiew/Volkswagen

Firma Procter & Gamble jest kolejną, która w kampanii reklamowej/promocyjnej wykorzystuje samochody klasyczne, więcej firm i przykładów z rynku polskiego tutaj.

Źródło: Volkswagen

guest
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Poprzedni wpis

Na nasze drogi i naszą kieszeń

Następny wpis

Srebrne gwiazdy skompane w deszczu i słońcu

Reklama