Zwroty i reklamacje

Zwroty

Dokonanie zwrotu zakupionego towaru jest możliwe przez okres 14 dni od daty dostarczenia przesyłki do Klienta. W tym czasie należy przekazać jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Informację z decyzją o odstąpieniu od umowy można przesłać za pomocą wiadomości e-mail na adres: sklep@automobilia.pl

Przykładowy formularz odstąpienia od umowy znajduje się do pobrania tutaj – pobierz.

Towar wraz z formularzem zwrotu należy odesłać niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym przekazano informację o odstąpieniu od umowy.

Zwrot zakupionego towaru należy kierować na adres: Sklep Automobilia.pl, Piotr Ojdana, ul. Borkowska 16G, 05-077 Warszawa lub preferowany przez nas sposób, paczkomat InPost – nr paczkomatu WAW128A.

Zwrot pieniężny dokonujemy na wskazany numer rachunku bankowego przez Kupującego.

Istotne informacje

Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania oraz powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie (o ile takie posiadał).

Koszt zwrotu towaru ponosi Klient.

Zwrot pieniędzy, w tym koszt dostarczenia towaru od Klienta, nastąpi w trakcie 14 dni od daty otrzymania przesyłki ze zwrotem.

Pamiętaj, że nie odbieramy paczek pobraniowych (płatne przy odbiorze).

Reklamacje

Klient chcąc złożyć reklamację powinien poinformować o tym fakcie Sprzedającego, np. za pomocą wiadomości e-mail wysłanej na adres: sklep@automobilia.pl W tym celu można skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego zamieszczonego tutaj – pobierz.

Złożona reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. Wynik rozpatrzenia reklamacji zostanie przesłany do klienta za pomocą poczty elektronicznej.