70 lat Alpine: Odcinek 4 − Ekscytujące doświadczenie Alpine 70 lat Alpine: Odcinek 4 − Ekscytujące doświadczenie Alpine

70 lat Alpine: Odcinek 4 − Ekscytujące doświadczenie Alpine

Po przejechaniu kilku kilometrów w górach, gdy zdejmował dłonie z kierownicy któregoś ze stworzonych przez siebie samochodów, Jean Rédélé miał zwyczaj mówić: „świetnie się bawiłem!”. To pojęcie przyjemności stało się prawdziwym motywem przewodnim dla zespołu Alpine. Temu właśnie podejściu został poświęcony czwarty odcinek rozpoczętej w marcu serii „70 lat Alpine”, nakręconej z okazji rocznicy powstania marki. W odcinku zwrócono uwagę na doznania i skupiono się na różnych formach doświadczania Alpine zarówno przez kierowców, jak i wielbicieli marki.

Doznania jako inspiracja

Naturalnie, wrażenia z jazdy stawiają się na pierwszym miejscu dzięki świadectwu L, kierowcy testowemu Alpine Cars, który jest również regularnym uczestnikiem Mistrzostw Francji i Europy w kategorii GT4, startując w A110. Zaangażowany w rozwój wszystkich modeli marki, aktywnie przyczynia się do tego, by 'ekscytujące doświadczenie’ obiecane przez Alpine stało się namacalną rzeczywistością.

Reklama

Źródło: YouTube/Alpine

Doznania z jazdy zajmują oczywiście centralne miejsce za sprawą wypowiedzi Laurenta Hurgona, kierowcy testowego Alpine Cars, będącego również kierowcą wyścigowym z doświadczeniem w Mistrzostwach Francji i Europy w kategorii GT4 w modelu A110. Jest on zaangażowany w rozwój wszystkich modeli marki i aktywnie uczestniczy w urzeczywistnianiu obiecanego przez Alpine „ekscytującego doświadczenia”.

Chcieliśmy podzielić się z klientami przyjemnością, jaką odczuwaliśmy podczas opracowywania naszych samochodów.

Laurent Hurgon, kierowca testowy Alpine Cars

Doświadczenie wykraczające poza jazdę samochodem

Doświadczenie Alpine nie ogranicza się wyłącznie do prowadzenia samochodu. Marka rozwija również wokół niego cały ekosystem. Antonino Labate, wiceprezes ds. sprzedaży, marketingu i doświadczenia klienta, szczegółowo przedstawia jego różne aspekty.

Prowadzenie samochodu to dopiero początek. Naszym celem jest stworzenie całościowego, oddziałującego na wiele zmysłów doświadczenia, w tym momentów stanowiących okazję do emocjonalnego połączenia się z wielbicielami marki.

Antonino Labate, VP Sales, Marketing & Customer Experience, Alpine Cars

Źródło, Zdjęcie: Renault SAS – informacja prasowa

guest
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Poprzedni wpis
Citroën DS21 Safari - francuska bogini w wersji kombi

Citroën DS21 Safari - francuska bogini w wersji kombi

Następny wpis
Mitsubishi Lancer Evolution V - legenda rajdów, ikona ulicy

Mitsubishi Lancer Evolution V - legenda rajdów, ikona ulicy

Reklama