0 komentarzy
Syrenę 104 produkowano od 1966 r. do 1972 r. Był to okres szczególny dla polskiego przemysłu motoryzacyjnego. W Fabryce Samochodów Osobowych przygotowywano się do rozpoczęcia produkcji licencyjnego samochodu Polski Fiat…
Na początku lat 60. XX wieku grupa inżynierów FSO stworzyła Syrenę Sport. Konstrukcja samochodu opracowana przez Cezarego Nawrota była całkowitą nowością, z nadwoziem wykonanym z laminatu opartym na nośnej płycie…
Polski samochód osobowy o bardzo uproszczonej budowie produkowany w latach 1957-1960 przez WSK Mielec (nadwozie) we współpracy z WSK Rzeszów (silnik). Wyprodukowano 1728 sztuk. Mikrus z założenia miał być tanim,…
Samochód operacyjny 5-osobowy dla Milicji na bazie samochodu 125p. Wnętrze z siedzeniami przednimi odsłoniętymi ścianą ze szkła organicznego na szkielecie rurowym, wyposażone w radiostację. Fot. Album Samochodów FSO | Polski…
Ukazał się 141 numer miesięcznika „Automobilista”, a w nim między innymi możemy przeczytać: Fot. Automobilista nr 141 Do roboty Warszawa pick-up – historia naszego rodzimego pick-up’a Warszawy 200P, ponoć najlepiej…
Syreny 103 była produkowana w latach 1963-1966. W stosunku do poprzedniej wersji, zmodernizowany został jej przód (inny wlot powietrza) oraz zastąpiono silnik S-15 silnikiem S-150. Główne zmiany w silniku dotyczyły…