„RETRO CLASSICS” Targi Zabytkowej Motoryzacji w Stuttgarcie
Polskie Przedstawicielstwo Targów Stuttgarckich serdecznie zaprasza do odwiedzenia 11-stej edycji Targów Zabytkowej Motoryzacji „RETRO CLASSICS”, które odbędą się w dniach 10-13 marca 2011 roku na nowych terenach targowych w Stuttgarcie, zlokalizowanych tuż przy lotnisku i autostradzie A8.
Profil targów
Targi „RETRO CLASSICS” to najważniejsze targi zabytkowych samochodów w południowych Niemczech i drugie co do wielkości w całej Europie. Ostatnia ubiegłoroczna edycja targów zgromadziła 1.100 wystawców z 15 krajów oraz ponad 60.000 zwiedzających. Tegoroczna edycja zapowiada się jeszcze lepiej. W targach weźmie udział ok. 1.300 wystawców (w tym jedna firma z Polski), którzy na powierzchni wystawienniczej 105.000 m2 zaprezentują ponad 3.000 pojazdów oraz ponad 60.000 zwiedzających (wg przewidywań organizatorów).
Zakres tematyczny
Dzięki bogatej tematyce targów każdy miłośnik zabytkowych i klasycznych samochodów, motorów i innych pojazdów znajdzie na targach coś dla siebie. Szczegółowy zakres tematyczny obejmuje:
- oldtimery
- youngtimery
- neoklasyki
- renowację, naprawę
- części zamienne i akcesoria
- kluby i muzea zabytkowych samochodów
- klasyczne motory
- modele aut
Podział hal i pokazy specjalne:
- Wejście Wschodnie – Atrium – prezentacja wyjątkowych pojazdów przygotowana przez Dom Aukcyjny Lankes połączona z licytacją w dniach 11 i 12 marca oraz prezentacja przedwojennych pojazdów „Prewar-Plaza”.
- hala 1 – najwięksi producenci samochodów (m.in. Daimler AG, Aston Martin, Jaguar), firmy handlowe (m.in. Mirbach) i międzynarodowi restauratorzy (m.in. Kienle Automobiltechnik i FRG Mechatronik); neoklasyki, odzież i akcesoria, Prew-Day i Retro Night (10.03), prezentacja Bosch Automotive Tradition i specjalna prezentacja „Horch meets Ferrari”.
- hala 1 Galeria – prezentacje klubów i muzeów, prezentacja „Lata Automobilów” i Retro Classics Culturverein RCC.
- hala 3 – producenci samochodów (m.in. Porsche, BMW Group), firmy handlowe i restauratorzy oraz prezentacje neoklasyków (m.in. Lorinser , Relux, Pagani).
- hala 4 – samochody sportowe, klasyczne motory, organizatorzy rajdów dla weteranów; prezentacja motorów przygotowana przez BMW, pokaz „Bosch-Motorsport” z samochodami marki Opel, prezentacje Hockenheim-Ring, „Lata Automobilów” i „Solitude Revival”, prezentacje firm zajmujących się restauracją klasycznych motorów („customizer”), pokazy specjalne Custom-Bike-Showbühne i Retro Classics Bike-Night z muzyką na żywo (12.03) oraz wyjątkowy pokaz „Dino-Show”.
- hala 5 – międzynarodowe firmy handlowe oraz restauratorzy; youngtimery i neoklasyki oraz pokaz specjalny pojazdów z silnikiem Wankla.
- hala 6 – giełda samochodów wyprodukowanych przed 1984 rokiem wystawionych do sprzedaży przez prywatnych kolekcjonerów i firmy handlowe; Automania – poświęcona modelom samochodów oraz giełda zegarów i elementów wyposażenia technicznego.
- hala 7 – prezentacja klubów pojazdów zabytkowych z różnych krajów.
- hala 8 – historyczne maszyny rolnicze i traktory, pojazdy użytkowe: autobusy, samochody ciężarowe, ciągniki i pojazdy straży pożarnej (pojazdy firm Kässbohrer/Setra, Mercedes-Benz, Saurer, Steyr, Büssing, Neoplan) oraz pokaz specjalny pojazdów firmy Kaelble.
- hala 9 – międzynarodowa giełda części i osprzętu do oldtimerów (od 11.03).
Termin otwarcia targów:
- 10.03 Pre-View Day (dzień dla prasy i odwiedzających z branży), godz. 16.00 – 19.00 oraz Retro Night, godz. 19.00 – 22.00
- 11.03, godz. 10.00 – 19.00
- 12 – 13.03, godz. 9.00 – 18.00
Cenny biletów wstępu:
- bilet jednodniowy normalny w Przedstawicielstwie – 12,80 Euro w kasie ? 16 Euro
- bilet na całe targi w kasie ? 28 Euro
- bilet grupowy (od 10 osób) cena za 1 os. w kasie – 12 Euro
- bilet na Pre-View Day i Retro Night w kasie – 28 Euro
W przypadku zainteresowania zakupem biletów normalnych jednodniowych w przedsprzedaży (płatność kartą) należy się skontaktować z Przedstawicielstwem.
Kontakt:
Przedstawicielstwo Targów Stuttgarckich w Polsce
Tel: (22)6207198, (22)6207298
Jeśli nasz serwis przypadł Ci do gustu, mamy małą prośbę – postaw nam wirtualną kawę. Ta filiżanka nie tylko nas rozgrzeje, ale też doda nam energii do dalszej pracy nad serwisem, aby był jeszcze lepszy. Twój gest to dla nas znak, że doceniasz naszą pasję i zaangażowanie. Dziękujemy, że jesteś z nami!