Odważna transformacja marki Jaguar

Jaguar rozpoczął nowy rozdział w swojej historii, wprowadzając odświeżoną tożsamość marki, która celebruje etos Copy Nothing, a który ma swoje korzenie w słowach jej założyciel – Sir Williama Lyonsa. Fundamentem tej transformacji jest filozofia Exuberant Modernism, definiująca śmiały charakter nowego Jaguara. Dzięki kreatywnemu podejściu marka ponownie podkreśla swoją unikalność w świecie designu i motoryzacji.

Nowy język wizualny Jaguara to hołd dla modernizmu – łączy geometryczne formy, symetrię i prostotę z niespodziewanym zestawieniem wielkich i małych liter. Taki design jest odważny, a zarazem harmonijny, co wyróżnia markę na tle konkurencji.

Reklama

Źródło: YouTube/Jaguar

Kolor odgrywa kluczową rolę w tej wizji. Podstawowe barwy – żółty, czerwony i niebieski – pochodzące z palety malarskiej, są wyrazem kreatywności, a ich dynamiczne użycie nawiązuje do związku marki ze sztuką. Nowo zaprojektowany skaczący Jaguar, symbol ciągłego rozwoju i doskonałości, dopełnia całości, będąc wizualnym odzwierciedleniem innowacyjnego ducha marki.

Jaguar redefiniuje swoje miejsce w świecie, wprowadzając elementy sztuki, designu i kreatywności do motoryzacji. To manifestacja odwagi i wizji, która wciąga w świat nieustraszonej nowoczesności.

A jak Wam podoba się ów transformacja? Czy marka będąca na rynku motoryzacyjnym od blisko 100 lat, powinna iść właśnie w tym kierunku?

Źródło/Zdjęcia: Jaguar

guest
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
Poprzedni wpis

TREKKA – zapomniany przodek SUV-ów od ŠKODY

Następny wpis

Mercedes-Benz serii 124 kończy 40 lat

Reklama